Autor: 021.rs

Novi Sad
24.04.2020.
10:53 > 13:28
Pozivi na protest sa prozora, koji bi trebalo da se održi u subotu, 25. aprila, pojavili su se jutros u Novom Sadu, a na sličan protest, ali za nedelju, 26. april, pozvala je i Inicijativa "Ne davimo Beograd".

Komentari 129

  • Sto sada

    28.04.2020 00:06
    Lupate
    Kad Crorona dejstvuje po Srbiji???Sto niste lupali kada Vulin od tetke dobio 200 000e ili sto nema parkinga na Podbari niti igralista za decu...i jos 100 stvari konkretnih i ostvarivih....Vi ste samo OBEZGLAVLJENA MASA KOJA LUPA bez PLANA PROGRAMA iz ciste FRUSTRACIJE....A to lupanje ce netko lepo da iskoristi...po obicaju
  • V

    27.04.2020 21:52
    @Mandragola
    a što ste takvi?
    Zašto lažete i izvrćete činjenice? Šta vam je cilj? Koliko sendviča dobijate?

    Ponovo pročitajte ko, gde, zašto i koliko ljudi je protestovalo u Berlinu.

    A onda u 20:05 sutra izađite na prozor i vidite koliko ljudi u celoj državi ovde protestuje iz svojih kuća, ne na trgu.
    Ne protestuje se zbog mera zaštite, nego zbog diktature, afera za koje niko ne odgovara, laži i medijskog mraka.

    Idite na svoje medije, ne trujte 021, nije vam tu mesto, štrčite, nije lepo vas videti ovde.

  • Mandragola

    27.04.2020 21:15
    Ako pricamo o demokratiji i demokrackim protestima onda pozivam nase vlasti da primeni iste one mere kao sto su Nemacke vlasi primenile na protestima u Berlinu.
    Svakako ni vise ni manje al demokracki
  • Kristina

    27.04.2020 20:09
    SRBIJO
    PRAVLJENJE BUKE I LUPANJE LONCA NA PROZORIMA ?!
    U KOM STE VI TRIPU ŠTA SE SA VAMA DEŠAVA ?! GDE MUJO TU I JARIĆI !
    UKLJUČITE MOŽDANE ĆELIJE NE PRAVITE BUKE I NE GALAMITE , POTENCIRATE AGRESIJU PO ULICAMA , UNOSITE NEMIR U LJUDE , ZABAVITE SE NEČIM DRUGIM ! NEKA BUDE MIR LJUDI ZELE MIR
  • V

    27.04.2020 17:54
    @Ema
    a tek ćutanje i trpljenje nikom ništa nije dobro donelo...

    Izbori svakako jesu mesto i vreme za eventualnu promenu vlasti.

    A od jednih izbora do sledećih izbora, protesti su normalno i demokratsko pravo da se iznese nezadovoljstvo.

    Niste valjda mislili da je demokratski ćutati 4 godine bez mogućnosti da se pisne?
    To nije demokratija, to je diktatura onda. Ako živimo u diktaturi, lepo recite da je diktatura i da niko ne sme da pisne, bar da znamo.
    Prestanite da osporavate najdemokratskije pravo protesta. Ne morate učestvovati, ali prestanite nam ukidati prava, jedno za drugim jer to ne može.

    Demokratski ste nepismeni ili zlonamerni ili otrovani sendvičima.
  • Ema

    27.04.2020 17:01
    Ljudi umiru a vi pozivati gradjana da lupaju u šerpe.Šta nam je dobro donelo to lupanje u prethodnom periodu? Reći ću Vam jad i bedu jednom rečju uništeni zemlju.Na izbore regularno pa kom opanci kom obojci.Živeli
  • Dragan

    27.04.2020 09:58
    Dabovu odu a da se oni ne vrat
    Više ne podržavam ovu aktuelnu vlast, prevrsili su svaku mogucu meru, lazu i kradu svakim danom sve više.

    Al sve proteste koje organizuje režim pre ovog nikad neću podržati.
  • Cuj

    26.04.2020 22:42
    Demokrate
    Nemanja...??dali ti je to pravo ime..ili se krijes....??Kad vec fasiste spominjes ???Ko su to "antifasisti"?U cije ime lupas....Canak i Obradovic??
  • realno

    26.04.2020 21:51
    Ne treba podleći euforiji, treba trezveno sagledati situaciju. Lupati i protestvovati treba iz više razloga, ventil, kolektivna terapija, samopoštovanje, samopuzdanje, osećaj slobode. A najvažnije, da se pokaže da postoji samosvesni, demokratski, civilizovani, građanski potencijal koji će dobiti vetar u leđa za promene kad za to dođe vreme. Ne treba se zavaravati da je to vreme sada, a niti odustajati dok to vreme ne dođe, to će biti kada Veliki Vođa Supermen Velikorespiratorski uradi domaći zadatak. A do tad ne treba dozvoliti da ova tzv opozicija preuzme i ovu energiju građana. Zadajmo sebi zadatak da pronađemo nove čestite, stručne i neukaljane snage koje će zameniti diktaturu. A imamo takvih među nama, probudimo ih.
  • realno

    26.04.2020 21:37
    za Pozivam sve
    Da, naravno da trebamo da promenimo sebe, a šta kad ti neko ne dozvoljava, ne da ti da u normalnoj atmosferi menjaš sebe u kulturnom, moralnom, obrazovnom, ekonomskom smislu? Onda moraš da pokažeš volju da želiš da menjaš, jer niko neće umesto nas promeniti nas ni druge. A prvo kod sebe treba da menjamo stav i odnos prema vlasti, da ne bude podanički, kukavički i ulizički.
  • Pera

    26.04.2020 21:34
    Kakva farsa!
  • V

    26.04.2020 21:07
    @Kokoskaaa
    napisali ste mi sledeću glupost:

    "Pa ti i dalje pokusavas nekome da objasnis da je neko protestovao, lupao, zvizdao i ostalo? "

    Je'l lažem? Je'l se danas nije čulo?

    Gde ste sad da se izjasnite?

    Sram vas bilo.

    Sutra još više, da još bolje čujete i još više morate da lažete.
  • *Grbavica*

    26.04.2020 20:20
    Grbavica večeras nije ćutala
  • gforce

    26.04.2020 20:15
    Izadji na izbore, glasaj i pobedi i dokazi da si vecina. Ende. Ende. Ende.
  • diktatura

    26.04.2020 20:15
    20:05
    Cara Dušana Silnog
  • V

    26.04.2020 20:13
    danas čuli ili gluvi?
    jeste danas čuli?

    Ili ste gluvi?

    Bilo je 5x duže i glasnije nego juče.

    Počelo je.

    Ovo je najnormalniji demokratski protest protiv ludila.

    I iz obzira prema ostalima, nije trajalo predugo, a moglo bi, ima materijala.
  • Nemanja

    26.04.2020 20:09
    Tišina
    Jel i sad tišina, mamicu vam fašističku! Limani se ore :)
  • Pozivam

    26.04.2020 19:25
    Sve
    Gradane u Novom Sadu...da pometu ispred svojih kuca..zgrada..garaza....Kada budemo SVI na tako sta spremni.....onda nitko lupati u lonce nece morati.......svi bi MI nesto mjenjali....a da malo promjenimo sebe????
  • Kokoskaaa

    26.04.2020 19:03
    @V
    Pa ti i dalje pokusavas nekome da objasnis da je neko protestovao, lupao, zvizdao i ostalo? Pa ti sam sebe lazes jos ti narod udario minuse jer izmisljas a ti odma kao botovi... nema nista od serpi i lonaca niti skidanja sa vlasti av dokle god su vodje opozicije ovi koji jesu....
  • Ha-ha

    26.04.2020 17:15
    @V
    Pa, Grbavica ćuti i kad se svakodnevno odvijaju mafijaški obračuni, a pošto živite u zgradama izgrađenim o sumnjivog novca i platili ste kvadrate u zgradama koje ne zadovoljavaju protivpožarne uslove i bolje da se pokrijete po ušima i ćutite. Ja vas smatram neuračnljivim.
    A da, dobro znate i očistiti sneg ispred zgrade, jer bože, bože, ne znaš da je lepše šetati po trotoarima koji na svaka tri metra imaju drugu nivelaciju ili po ledenicama.
  • V

    26.04.2020 16:35
    @Dejan, Lupo
    nema šta da se iznosi program i koja opozicija... ovo nije predizborni skup, ovo je samo iznošenje nezadovoljstva na trenutno jedini mogući način, i da ste bolje pročitali, videli biste da ovo nije inicijativa partija, naprotiv.

    Šta fali da ljudi prosto imaju neki ventil + da se pokaže da postoji nezadovoljstvo i neslaganje?

    Vi zaista mislite da je sve vezano za partije i da ljudi sami od sebe ne mogu i ne smeju ništa? Čak ni da iznesu mišljenje i neslaganje u jednoj manje-više demokratskoj zemlji?

    Demokratski ste nepismeni.

    A tapšanje... upitno je kome se zapravo to tapše.
    Medicinarima trebaju dostojne plate, a ne tapšanje koje neće povratiti zdravstvo koje su političari ruinirali.
  • Lupo

    26.04.2020 16:11
    Nelupo
    Dok se neizjasne koja su opcija ..kakav program imaju....AV srusiti nece .....kad vidim Obradovica i Dilasa kako se grle....a ovaj kao za EU ..a Obradovic ko neki tradicional nacionalista ili sta vec.....definitno nevidim cemu lupanje u lonce????mozda radi buke??Sto nelupate u 22h ..biti ce glasnije..
  • Dejan

    26.04.2020 15:49
    Jadno
    Posle 5 ljudi na poslednjem protestu szs u Novom Sadu, sada me pozivate da pravim buku kada ljudi inace aplaudiraju medicinarima. Vlast je jadna i losa i treba je menjati na izborima ali ova boze-me-sacuvaj opozicija je dno dna, jadnije ne moze.
  • Botfucker

    26.04.2020 15:32
    Zaboravite na Novi Sad i proteste. Ovamo su ubaceni glasaci i zbirovi, stari ruski sistem svaki od vas koji se buni ima nekog ko referise. Sta mislite cemu sluze upravnici sa strane. Inace, devedesetih sam isao na proteste za Beograd jer ovde su svi cutali.
  • nebesky

    26.04.2020 15:24
    Glas
    Дигни глас, нека влас' стрефи фрас!
  • V

    26.04.2020 14:15
    @Grbavica
    verujem da je Grbavica ćutala, kao i većina NS.

    Neki delovi su ipak zviždali i lupali - Centar. I to iznad očekivanja.

    A to što je većina ćutala je pre svega iz neobaveštenosti.

    Gde osim na 021 se moglo čuti za ovu inicijativu? Nigde, ljudi su neobavešteni.

    U XXI veku imamo sve tehnološke mogućnosti da budemo obavešteni, ali vlada cenzura, samocenzura i totalni medijski mrak.
    Uz to, ljudi se stide da prvi lupnu i zazvižde i plaše se posledica jer žive u strahu.

    Svaka čast onima koji prvi zazvižde i lupe šerpu.

    Botovi, ako ste pojeli nedeljni sendvič, lupajte minuse po službenoj dužnosti.
  • Jon

    26.04.2020 13:38
    Po ustavu država nema pravo da prislino zatvara svoje građane. Za prvi maj bi trebao svi da izađemo na ulicu kao znak da građanima dosta diktature i zatvora. Policija ne može sve građane da pohapsi niti da kazni. Ovo je država građana, a ne država policije i diktature.
  • Utaja

    26.04.2020 13:21
    @Nemanja Siguran si ti vrlo dobro o čemu pišem samo se sada praviš blesav i lažeš jer si mišljenja da smo svi kratke pameti kao botovi sa kojima se družiš. U tekstu ovog istog 021 naslovljen sa "NBS pravi spisak svih koju šalju ili primaju novac iz inostranstva" a pre samo malo više od mesec dana si lično se hvalio kako porez ne plaćaš, i štaviše upravo si tada izjavio da si taj "Payoneer" koji sada odjednom "ne radiš" otvorio na broj domaće vozačke dozvole. Ti si tipičan primer oportunističkog lopova i prevaranta a takvima su po pravilu skoro uvek ovako puna usta poštenja, zajedno sa tom arogancijom koja kipti iz svakog tvog komentara kojima zasipaš skoro svaku temu ovde.
  • /

    26.04.2020 13:17
    /
    @Dejan
    postala je lakrdija onog momenta kada je desnicarska opozicija pocela da rasteruje ostale ucesnike
  • Pinki

    26.04.2020 12:21
    Pobuna
    Švabo , kakva je ovo pobuna?
    Pobuna miševa ,rodjaci.
  • Grbavica

    26.04.2020 12:21
    je cutala sinoc. Niko nije ni znao, izgleda je samo stidljivo objavio 021 ovaj poziv. A na TV av drzi predizbornu kampanju u Sr.Mitrovici! U mraku smo. Vidimo istinu koja nam se servira. Uteruju strah narodu, deru se na narod, ponizavaju, lazu..... DA LI CE NEKO JEDNOG DANA DA ODGOVARA ZA OVAJ ZLOCIN
  • Ivan.

    26.04.2020 10:31
    Jeste li vi svesni
    Da je ovaj jos malo i celu deceniju na vlasti?!?! Da nije malo mnogo?
  • Dejan

    26.04.2020 10:10
    Sitni ćar
    @ Goran, ..изгледа су људи брзо заборавили лакрдију од протеста пре коју годину са камионом који је малтлетирао новосадске улице, јер га је пратило стотинак ентузијаста.

    Na prih 4, 5 protesta po kiši i snegu je bilo MNOGO ljudi, bio sam, pa znam, a i je lako proverljivo. Drugo, tebi je to bila lakrdija i maltretiranje jer si sendvičar bot, a zašto si bot? Pa samo botu ne smetaju privatni izvršitelji, privatni PARTIJSKI notari- derikože, upravnici zgrada, čuvari kontejnera i bilborda, ogromne akcize na gorivo, akcize na struju, plaćanje plate pola na ruke, rušenje u Hercegovačkoj, Krušik, Jovanjica, otpuštanje profesora iz medicinske škole, krađa doktorata, zatvaranje tj. tamničenje penzionera i ostalih bez odluke Skupštine Srbije, patološko laganje i mržnja prema mislećim i ljudima koji drugačije misle itd itd itd zato si bot za sitni ćar.
  • V

    26.04.2020 10:00
    @Detelinara45
    npr. Stari Grad, što je inače i očekivano, s obzirom na rezultate svih glasanja u ovom najurbanijem delu grada.

    Ovde se pištanje i lupanje i te kako čulo, prvo stidljivo, a onda sve više...

    Proverite šta vaši špijuni iz ovog dela grada imaju da kažu.

    Tek je početak, ljudi se delom stide da budu prvi, delom plaše da se zna protiv koga su jer je svima uteran strah.
    Ali izražavanje nezadovoljstva nije nikakvo nasilno rušenje, nego najnormalnije demokratsko pravo.

    Broj zvižduka i šerpi svakako nije ogledalo pravog i kompletnog nezadovoljstva koje tinja, nemojte biti previše ubeđeni da svi "misle" kao vi i da svi uživaju u ovakvom stanju samo zato što se ne čuje gromoglasno (bar za sad).

  • Detelinara45

    26.04.2020 09:39
    Laz @V
    @V ala izmisljas druze, u kom delu grada je bilo to glasno protestovanje???? Posto ja zivim na Detelinari, brat u Pezosu, roditelji na Bulevaru oslobodjenja i drugar se javio sa naselja, nigde nista!! Tako da aj sto lazes sebe, nego pokusavas da slazes i nas!
  • Miroljub

    26.04.2020 09:39
    Protiv svih stranaka
    Pokažimo im svima da smo protiv svih njih!!!!!
  • V

    26.04.2020 08:57
    @Ne lupajte
    napisali ste: "Ne lupajte, koja je svrha toga, ceo svet je u izolaciji, sad ćemo mi šerpom da oteramo virus¿"

    Zviždanje i pištanje ne služe da se otera virus, nego da se, koristeći demokratsko pravo, izrazi nezadovoljstvo opštim stanjem, da sad ne nabrajam šta sve ne valja, zna se.

    Virus rasteruju oni koji su za to plaćeni - pardon, nedovoljno plaćeni - i kojima tapšanje ne nadoknađuje nedovoljne plate, zbog kojih razmišljaju da prvom prilikom odu u Nemačku.
    Zapravo, pitanje je za koga se tapše
  • Miroslav

    26.04.2020 08:33
    @Nemanja
    Ako misliš da si koristan član društva što udaraš u šerpu i hraniš se žutim botovskim sendvičima onda si u zabludi.
    Ali žute botine ne kapiraju to same.
    Koristan si kolko i bandera na ulici koja se pali kad treba ali je mora neko drugi upaliti a kad netreba, ugasiti.
    Ja sam sa mojim stažom i godinama davno iškolovao moju decu a i još nečiju sigurno.
  • V

    26.04.2020 08:25
    @Miriam 75
    ja ne znam u kom budžaku vi živite i da li od zatvorenih prozora i napanjenog TV Pinka niste čuli, ali pištanja i lupanja u lonce je i te kako bilo, bar u mom kvartu je bilo tako.

    Svaka čast prvoj osobi koja je zazviždala - kao što se i moglo očekivati - svi su čekali da neko drugi bude prvi.

    Danas još više, a i BG nek ne razočara. I naravno ostatak države jer ne svodi se cela država na privilegovani BG.

    Izvinjavamo se svima kojima 3 minute zviždanja i lupanja smetaju, nek se ne uznemiravaju, samo neko pojačaju TV Pink i Hepi.
  • Ne lupajte

    26.04.2020 08:12
    Ne lupajte, koja je svrha toga, ceo svet je u izolaciji, sad ćemo mi šerpom da oteramo virus¿
  • Nemanja

    26.04.2020 01:21
    @ Utaja
    Nisam siguran o čemu pričaš, napisah da se od moje plate uplaćuju porezi i doprinosi, To ne radim ja nego poslodavac mi. Dakle, ne radim na keš ili Payoneer, nego kroz knjige i papire, pa država zahvati svoj (poveći) deo. Nevoljno, zato što ne dobijam bruto na koje bih sam platio porez i uplatio u penzioni/investicioni/kojigod fond ja izaberem. Kao što se to radi u celom normalnom svetu, uostalom.
  • razmazeni

    26.04.2020 00:46
    treba jače i duže
    ne valja samo što je diktatura je zakasnila i što je i u korist nezahvalnih rovaca..
  • Горан

    25.04.2020 23:41
    Не давите Нови Сад
    ...изгледа су људи брзо заборавили лакрдију од протеста пре коју годину са камионом који је малтлетирао новосадске улице, јер га је пратило стотинак ентузијаста.
  • Lud ili zbunjen?

    25.04.2020 22:39
    @Marko
    Da li si pročitao samo naslov ili imate drugu nameru sa svojim komentarom s obzirom da je propao protest?
    Lepo piše da je na protest pozvala inicijativa "Ne davimo Beograd" i to u prvoj rečenici ispod naslova!
    https://nedavimobeograd.rs/na-novom-beogradu-cela-zgrada-u-znaku-sutrasnjeg-protesta-digni-glas-bukom-protiv-diktature/

  • Miriam 75

    25.04.2020 21:18
    @ V
    Sta bi!? Hihihi....Gde je protest ,sta bi sa bukom?Pa niko Vam nije uskratio to pravo.Pa se pitam Šta se desi!?Kao i uvek Psi laju vetar nosi.
  • Marko

    25.04.2020 21:11
    Anonimne stvari mogu doci kao probni balon jedino od strane vlasti.

    Niko iz opozicije ni na sta nije pozivao sakrivajuci se. Anonimno cak ni opozicioni mediji ne rade, nego sa punim potpisom - imenom i prezimenom.

    NN su tabloidi.
  • KLF

    25.04.2020 21:07
    @Miriam 75

    O roditeljstvu znači ne znaš ništa, ali da baljezgaš o "uznemiravanju dece" - tu si odlična...
  • Pravi Idi begaj

    25.04.2020 20:50
    @Idi begaj
    Prvo - nemojte da mi kradete ime, dovoljna je kriza identiteta, setite se da su ne tako davno vrlo istaknutim ljudima ukradene lične karte i zloupotrebljene.
    Drugo - nemam drvenariju, greje me svakodnevno zračenje onih gama(d) zraka sa TVa i portala, koji potiču od vrlo retke vrste beskičmenih reptila koji jedino što umeju jeste da pal(a)caju kržljavim prstićima na miševima. A i što se ne bih bavio politikom? Neki vrlo istaknuti članovi klike koja vedri i oblači, se ničim drugim nisu bavili u životu osim politikom pa Bog da ih vidi (a vidi ih!).
    Treće - Dveri, zveri, žuti, botovi (nimalo slobodni radikali), meni svejedno ko je zvao i ko se odazvao. Svako radi šta hoće, osim onih koji rade samo ono što im se kaže i kako im se kaže. I ovde svaki dan prepuno osoba koje su nula, ali NULA. Neprikladno je stvarno.
  • V

    25.04.2020 20:37
    uspelo iznad očekivanja
    pištanje i lupanje u šerpe uspelo.

    Iznad očekivanja.

    Sutra bi mogli i Beograđani. A pošto nije cela država samo BG, mogli bi svi koji žele da iskoriste svoje demokratsko pravo
  • Detelinara45

    25.04.2020 20:34
    Evo sa Detelinare se javljam, 20:35, Nova Detelinara, jedna pistaljka se negde cula u daljini, nisam siguran da li je neko dete ili neko protestuje ali sve u svemu, propala prica, propala akcija....
  • Idi begaj

    25.04.2020 20:14
    Evo ispratio protest.
    Osoba u kvartu koje su protestvovali nula,ali nula.
    Neprikladno bi sada stvarno bilo.
    Ovaj poziv mi liči na Dveri.
  • V

    25.04.2020 20:05
    @Miriam 75
    ne samo o roditeljstvu, ne znate vi ništa o još bilo čemu.
    Dušebrižništvo je jedino gde ostvarujete zavidne rezultate.

    Iskazivanje nezadovoljstva je demokratsko pravo koje vi i vama slični ne mogu uskratiti ostalima.
    Vi uživajte u ovoj žabokrečini i kućnom zatvoru i zatvorite prozore.

    @Mile BS - odličan komentar, sve ste savršeno rekli.
  • Idi begaj

    25.04.2020 20:01
    Prestanite da lupetate i ofarbajte recimo drvenariju u stanu.Uradite bilo šta vidljivo umesto bavljenja politikom.
  • Milos

    25.04.2020 19:43
    Kad smo mi to postali ovakve jajare? Ili svi na ulicu ili nista, smrdite kucama kad ste stoka!
  • Umesto

    25.04.2020 19:26
    Jasnog programa
    Alternative ovoj vlasti....novih lica ..neokaljanih prosloscu .korupcijom....nac populizmom...separatizmom
    ..i slicno....Imamo opciju da "lupamo lonce".....pitam se..dali je to smislila vlast ili tkz.opozicija.....nevidim razliku...efekat 0
  • Milojko

    25.04.2020 18:59
    @Roditelj
    Aplauz u 20h? To ti ne smeta?
  • отписани

    25.04.2020 18:35
    Време је за акцију
    А сад шизење....
  • evo i mene

    25.04.2020 18:34
    Lupanje u serpe
    Rado bih i ja lupao u šerpu, ali ne znam gde da nađem Djilasa
  • Dali

    25.04.2020 18:27
    Smijemo
    Lupati uz "Mars na Drinu"???Ako smo za "Radikalnu"smenu vlasti???Ili je bitno samo da lupamo??
  • jednoumlje

    25.04.2020 18:26
    @Novosadjanin
    a kako je bagra pre 2000-te dosla na vlast? kundakom u glavu 1945-te.... osim sto si pobrkao babe i zabe, mislim da izolacija lose utice na tebe psihicki
  • Mile BS

    25.04.2020 18:08
    Nece svi lupati i zvizdati
    Mnogi ljudi su u strahu i nece javno pokazati svoju naklonost ili obratno. Ja ne aplaudiram u 20:00 iako imam doktora u stanu. Mislim da je to aplauz vlasti. Zasto u junu i julu, kada se zanje psenica i s jeseni, kada se ubiraju drugi plodovi, ne aplaudiramo seljacima koji se isto bore za sve nas i hrane nas. Svaka cast doktorima, ali oni su se opredelili za humani poziv. Sada im je pretesko. Da li se neko upitao kako je seljaku, kada ga u polju zatekne kisa i grmljevina?
  • Miriam 75

    25.04.2020 17:41
    V
    Pa vi gospodine ili gospodjo ako Vam je baš toliko stalo Lupajte.Ali moraćete u nešto jače da lupate.Šerpe Vam ne vrede.Inače nije mi jasno u ime koga i čega ćete praviti buku?
    Inače o roditeljstvo ne znam ništa jer nemam decu još uvek.Pošto sam rodjena 95 god. ne sećam se baš 2000.Srećno Vam bilo lupanje.Uživajte
  • Izzy

    25.04.2020 16:45
    Www
    Nista dok se neizadje na ulicu! Ako ste hrabri slozni izadjite svi napolje nista nam nece moci!
  • ISTINA

    25.04.2020 15:37
    HAHA! Eto vec neko izigrava nekoga, ko moze da kaze u koje vreme slobodno da se udara, eto sada uziva u svojoj odluci, a drugi misli valjda, da se tiho udaranje u lonce,nemoze shvatiti kao smetnja, pardon,problem!... HAHA, Ima li jos tako "pametnih"?, izjava? Ma bice ih, Vreme je da se covek i nasmeje.
  • Aleksandar

    25.04.2020 15:37
    Svi koji su doziveli i preziveli nepravdu od predstavnika ove lokalne vlasti u novom sadu da jasno i glasno kazu sve sta su im radili ovi bahatnici, koja su im prava uskracena, sta im je spreceno, sta oteteto, sta zakinuto, jer oni su skloni tome da sebi dozvoljaaju sve a da drugima uskracuju njihova prava
  • ej

    25.04.2020 13:51
    Lupanje treba da bude u 8 svako vece, tapsanje je od prvog dana jedan obican samar svim medicinskim radnicima i tako ga dozivljavamo, kao jos jedno od ponizenja od aktuelnih vladara. Slobodno udrite u 8.
  • Utaja

    25.04.2020 13:51
    @Nemanja O, dakle zato si se hvalio, tačnije izlajao pa posle zažalio, kako vršiš utaju poreza na ranijem novinskom članku na ovim istim stranama? Zato što "uplaćuješ u sve fondove" jel? Veoma je česta pojava da su prevarantima puna usta poštenja i da imaju tu potrebu za naglašavanjem istog.
  • V

    25.04.2020 13:46
    @Miriam 75
    ne, Miriam 75, nego sram vas da bude.

    Da se za dušebrižništvo daju medalje, sigurno biste je dobili.

    Ako je vama veći problem 5 minuta tihe galame od potpuno urušene demokratije i potpuno trulog, korumpiranog sistema, poltronstva u kojima ta deca treba da odrastaju...

    ...onda najveći problem toj deci nije kratkotrajna galama, nego roditelji poput vas.

    Treba da ih naučite kako da se bore za demokratiju, slobodu, prava, ravnopravnost, ako znate šta je to. Ili možda vi baš uživate u trenutnom stanju?
  • Idi begaj

    25.04.2020 13:09
    @Miriam 75 @NS
    Čim u komentaru pročitam "Sram vas bilo" "sramota" "sramota da vas bude" "besposličari" "bolje bi bilo da nešto radite" itd. odmah skontam da se radi o okorelim botinama sa tekstovima iz 90ih i ranih 2000ih. Iste te fraze je svojevremeno obožavao i Vođa vam pre naočara i ukrštenih prstiju, i uvek ih rado koristio da zapuši usta bilo kome ko ga je opravdano prozvao za nešto, u lice rekao da se ne slaže s njim, ili mu postavio pitanje za koje nije imao odgovor.

    Dakle, hajde lepo ekipa iz Palmira Toljatija 5 da iskoristi ovaj lepi sunčani dan da se okupi sa goničima, pardon, nadzornicima, pardon, koordinatorima i, uz jedan obilati šveCki sto pun svih sorti sendviča i sokića da poradi na nekim novim scenarijima za ostavljanje komentara.

    P.S. Obavezno da se završi do 8.30 pa da budete u pripravnosti da komentarišete i lupate +/-/palac ako ipak bude udaračke prozorsko-kuhinjske simfonije.


  • JaDetelinarac

    25.04.2020 13:08
    Kakvi ludaci, jos gori od ovih sto tapsu....
  • Trt

    25.04.2020 12:48
    @Miriam 75

    E pa sad vidiš kako je nama kad nas maltretira 'radni narod' koji liže kašičice usled epidemije, pali lomače na Božić po dvorištima zgrada i izvodi slične idiotarije.
  • Miriam 75

    25.04.2020 12:33
    Sram vas bilo
    Sram vas bilo samo to imam da kažem.Da lupate u lonce i tiganje ,uznemiravati ljude u subotu veče koji su celu nedelju radili i sada bi malo da se odmore.Da uznemiravati decu.To samo besposličari i maloumnici mogu da smisle.Sram da bude svakoga ko podržava takve nebulozne ideje.
  • NS

    25.04.2020 12:09
    Sramota da vas bude. Aj malo nesto drugo sem politike i vezivanjem svake stvari za politiku. Nije valjalo u Srbiji odose mnogi u beli svet i sad kad je stani pani vratise se svi a ostali pidrivaci sto su ostali koriste priliku. Srbijo moja....
  • Nemanja

    25.04.2020 11:42
    @Miroslav
    NA konto toga što celu noć "dr*am komp" zaradjujem sasvim lepu platu "na belo" i uplaćujem svaki mesec (nevoljno i prisilno, doduše) u sve fondove i poreze iznos koji ti i slični koji uranite u 5 možda vidite u koverti...Od tih para se, između ostalog, finansira i školstvo koje ti obrazuje decu i zdravstvo kom se sada tapše svako veče (a i sve botovski sendviči i plate). U apsolutnom smislu, ko je korisniji član društva od nas dvojice???
  • Edi

    25.04.2020 11:29
    @Vertigo
    Piši ti još koliko ti volja, odavno već je skrenuto sa teme članka, a demantovao si sam sebe već jedno 4 puta, naročito na temu dvstrukih aršina.:

    1. Nisam ispustio iz vida ništa, samo sam rekao da je tako kako jeste. Znači, po tebi je ok je da se sarađuje sa okorelim neoliberalnim globalistima koji rade da ceo sveti pokore svojim NVO i ostalim podmuklim sredstvima, jer se eto mora? To ti je ona "Samo sam sledio naređenja" logika.

    2. Meni pseudo znači ono što ta reč reč inače znači: lažno, netačno, pogrešno, tj. nazovi. U slučaju tvojih izlaganja, pseudo npr. je tvoja tvrdnja o počecima Konačnog Rešenja, na šta se nisi ni osvrnuo kada ti je ukazano. Takođe, pseudo je je tvoj pokušaj da sad nekim Frojdovim (koji je eto poznato ime pa ti automatski da je kredibilitet) tekstom od pre x godina opravdaš svoj, u suštini, šovinistički stav, iako Frojd govori u svoje ime i kroz svoje viđenje kao pripadnik tog istog "plemena" što ništa nije primenjivo na tebe. U suštini, eto, nemaš ti ništa protiv Jevreja generalno, ali eto Soroš bla bla bla, Frojd bla bla bla itd.
    Sve činjenice treba iznositi javno, dopadale se nekome ili ne, to malo okreni na svoje menjanje teme i izbegavanje polovine onoga o čemu pričam.

    3. Povređena su prava na jednakost/ravnopravnost, ali se to verovatno ne računa ako nisi Srbin pravoslavac, je li tako? Ne pravi se naivan. Obrezivanje jeste tradicija i to grozna, i ta deca od par dana, po meni, imaju ista prava kao i ona koja se potapaju. Toliko o varvarima.
  • Vertigo

    25.04.2020 10:19
    @Edi
    Ova rasprava se baš odužila, ali moram da napišem još par rečenica.
    Prvo, u vezi sa tvojom konstatacijom da vlast "sarađuje sa Sorošem". Ti ispuštaš iz vida da je deda-Soroš poput margarina (tj. u sve se meša, dolazi svuda i nepozvan), tako da vlast sarađuje sa njim koliko mora, bez euforije i egzaltacije - već isključivo iz nužde.
    Zatim, voleo bih da mi objasniš šta je to što je u mojim izlaganjima "pseudo". Stekao sam utisak da pridevom "pseudo" označavaš činjenice koje ti se ne dopadaju, ili koje - po tvom mišljenju - ne treba iznositi javno.
    A, što se tiče "blagosiljanja vodovoda od strane srpskog popa", ne vidim da su tim činom povređena nečija prava. A, kaži mi, šta je sa pravima bebe muškog pola stare osam dana, koju podvrgavaju bolnom "običaju" obrezivanja? Tradicija? Možda, ali deluje pomalo varvarski i plemenski...
  • Edi

    25.04.2020 09:44
    @Vertigo
    Već sam te zamolio da se okanemo pseudo-intelektualizma i pseudo-istorije.

    Ni ti se, evo posle već dva komentara, i da nisi osvrnuo na moju navedenu odgovornu tvrdnju da je upravo naša vlast ta koja sarađuje sa Soroševom organizacijom što je itekako dokumetvano.

    Ovo za raciju je tačno, i to je još samo jedna ilustracija kako sveprisutnih dvostrukih aršina, tako i provokacije radi provokacije, što je takođe odlika neoliberalizma i globalizma.

    Što se Frojda i njegovog naziva tiče, kao i tvoje glavne poente o dvostrukim aršinima, i Srbi pravoslavci imaju taj isti "nadmeno ograničeni" stav o pripadnicima ostalih nacionalnosti i veroispovesti (lično iskustvo), pa vidim da to ni to nešto mnogo smeta ljudima, već mnogima čak služi za diku i ponos. Koliko vidim, ni ti nemaš nikakav problem sa tim, jer eto nije Frojd rekao, pa onda mora da nije tako?

    Takođe, ne vidim da se javljaju slični vrtoglavi kvazi-intelektualci da kukaju o dvostrukim aršinima kad se novosadski vodovod blagosilja samo od strane pravoslavnog hrišćanskog popa u gradu gde ima i znatan broj pripadnika drugih hrišćanskih denominacija, islama, ateizma, agnosticizma, uz manje primetne, ali svakako prisutne budiste, hinduiste itd. Verovatno su tu negde i pagani i vikani. Naravno, na kraju. čisto da bi nastavio da čitaš, ne smemo izostaviti ni ono podlo, zlokobno "pleme" koje nam svima radi o glavi.

    Opet kažem, pakuj kako hoćeš, ali same tvoje formulacije iliti izbor reči više su nego jasni u svom značenju.
  • Miroslav

    25.04.2020 09:41
    Budale
    Koja se budala sad ovog dosetila? Ajde lupajte u 6 ujutro. Ne, tada spavate jer celu noc dr.ate komp. A drugi ce da rade za vas. Nisi zadovoljan? Izadji i glasaj protiv vlasti. Lupanjem ili lupetanjem samo smetas komsijama a to se zove komsijsko nasilje. Budale.
  • Jesenjin

    25.04.2020 07:51
    Zivot
    Jos je Jesenjin napisao: " Sve da voliš, nemaš računa".
  • V

    25.04.2020 07:10
    @Kako
    napisali ste:
    "Da lupam i rusim ove lopove....."

    Lupanje u šerpe i pištanje nije rušenje bilo koga, nego jedini mogući način iskazivanja neslaganja i iznošenja stavova u uslovima kada smo svi zatvoreni u svoje kuće.

    Kako toliko ljudi može biti toliko demokratski nepismeno?

    Mislite da samo postoji ćutanje i trpljenje godinama i decenijama dok ne pukne film pa onda nužna revolucija i rušenje?

    Ne. Postoji i nešto između - a to je najnormalnije iskazivanje nezadovoljstva, na šta kao građani jedne (manje-više) demokratske zemlje imate pravo.

    Nije kod nas problem samo u vlastima, nego, očigledno, i u građanima.
  • Vertigo

    25.04.2020 01:07
    @Edi
    Dobar deo tvojih argumenata zaslužuje pažnju, ali moju glavnu primedbu (dvostuke aršine, odnosno dvostruke standarde) nisi ni pokušao da demantuješ.
    Ako si, kako tvrdiš, pročitao Frojdov rad koji sam pomenuo, onda ti je svakako poznato da u njemu otac psihoanalize naziva "nadmenom ograničenošću" stav koji Jevreji još od antičkih vremena imaju prema pripadnicima ostalih nacionalnosti i veroispovesti.
    Takođe, daću ti jedan veoma jasan primer dvostrukih standarda koji je često poslednjih godina viđan u Novom Sadu. Naime, kada se u januaru obeležavaju dani sećanja na Novosadsku raciju (21. - 23. I 1942.), sorosoidno-liberalne organizacije napadaju prisustvo sveštenstva SPC, uz argument da je "među ubijenim Srbima bilo i ateista". Interesantno, ali NIKAD se nije desilo da neki sorosoidni liberal - po istoj logici - izjavi da nije potrebno da rabin prisustvuje obeležavanju dana sećanja na žrtve racije, pošto je i među ubijenim Jevrejima bilo i ateista.
    Dakle, nema u gornjim pasusima ni šovinizma, ni antisemitizma. Već samo suvoparnih činjenica.
  • Edi

    24.04.2020 22:53
    @Vertigo
    Prvo, pročitao sam preporučeno, i to ne jednom.

    Drugo, 1936. nije bilo ni govora o Konačnom Rešenju kakvim ga mi znamo danas. Kristalna Noć se desila čak dve godine kasnije. Iako je od 1933. bilo maltretiranja i progona, Konačno Rešenje u punom zamahu je nezvanično krenulo tek 1941, a svoje današnje daleko poznato ime je dobilo 1942.

    Treće, što se globalista i njihove retorike tiče, slažem se, ali to nije ograničeno na Soroša i njegovu organizaciju.

    Četvrto, ako mora da se upotrebi formulacija da "se ne mislite da je svaki od X fele takav i takav, ali..." znači da se ipak percipira inherentni problem sa određenom grupacijom, e sad do koje mere, to je već relativno.
    Takođe, prvobitna formulacija je bila "saplemenik" što je samo po sebi predrasuda o osobi, pretpostavljam zbog načina predstavljanja (Singer se smatra relativno čestim jevrejskim prezimenom).
    Uz to, nazivati bilo koji narod plemenom koji sam sebe tako ne naziva je pripisivati određene atribute i konotacije koje nikako nisu pozitivne u 21. veku u tzv. "civilizovanim" društvima.

    Hajde da se, dakle ne foliramo, i da se ne gađamo ovde pseudo-intelektualizmom i pseudo-istorijskim podacima.
    Poenta je da, u Srbiji u kojoj se i dan danas "Jevrejin" koristi kao nekakva uvreda, čemu sam lično posvedočio, okarakterisati bilo koju osobu isključivo po imenu kao pripadnika nekakvog opakog, jevrejskog plemena, a pritom namerno pežorativno govoriti o etabliranoj naciji/narodu, je najobičniji šovinizam, ma kako upakovan.
  • Vertigo

    24.04.2020 21:05
    @Edi
    Ne sasvim. Moja poruka ukazuje na LICEMERJE koje se često može primetiti kod onih koji tvrde da su Herrenvolk. Pomenuti dedica od skoro 90 godina samo je najpoznatiji primer na svetskom nivou; jer, on i njegovi trabanti iz tzv. "Fonda za otvoreno društvo" daju sebi za pravo da pljuju po svakome ko je ponosan na svoju veru i svoju naciju (nazivajući ga nacionalistom, verskim fanatikom, zadrtim reakcionarom, (klero)fašistom, itd.). A, ako se bilo ko usudi da digne glas protiv te sorosovske halabuke - odmah sledi perfidna optužba za antisemitizam.
    Ovde su jasno prisutni dvostruki aršini. Što ne znači da mislim da je svaki Jevrejin licemeran poput sorosista. U vidu, pre svega, imam Sigmunda Frojda, koji je godine 1936. (kao osamdesetogodišnji starac, u vreme kada je Hitler već uveliko započeo sa tzv. "konačnim rešenjem") napisao esej pod naslovom "Der Mann Moses und die monoteistische Religion" (Čovek Mojsije i monoteistička religija). Ovo delo je prevedeno i na srpski. Toplo ti ga preporučujem, zaista...
  • Liman

    24.04.2020 20:08
    Slažem se da lupamo u šerpe, ali zašto u vreme Kesića? To je jedna od retki normalnih i kritički emisija.
  • Edi

    24.04.2020 19:35
    @Vertigo
    Zapravo, pravo prezime mu je Švarc, ali neka to nema veze, ja sam rekao kako ga mi generalno u Srbiji zovemo, tj. Soroš, pošto ovde komentari idu na srpskom, a ne na mađarskom, niti na engleskom, a to stvarno ne znam ko je prvi izmisilio, pa neka i to bude da je smislila neka pametnica poput mene.

    Pošto kažeš da nisi targetirao Mađare, možda si pod entitetom "onog plemena koje u svojoj "poslovičnoj" skromnosti tvrdi za sebe da je od samog boga izabrani narod" mislio na Srbe, pošto svi znaju da su Srbi "Nebeski narod." Mada to ne ide, jer segregacija Srba ne bi imala smisla u Srbiji.

    Dakle, najverovatnija interpretacija pojma "plemena", možda smatraš da bi sad valjalo pojačati malo globalnu a i lokalnu ekonomiju obnovom sledeće tri industrije: ciklonizacija "B" tipa, masovna proizvodnja žutih traka i Davidovih zvezda, i zidanje i opremanje visoko-kapacitetnih krematorijuma? Naravno, sve to uz lako zamenljivu besplatnu radnu snagu koja se ne mora ni hraniti.

    Jesam li pogodio?
  • Kako

    24.04.2020 18:41
    Ljudi
    Da lupam i rusim ove lopove.....kada nevidim koji ce lopovi na njihovo mesto doci???ja cu skociti sa balkona......nekako mi to vise smisla ima...od LUPANJA PO LONCIMA!!!
  • botfucker

    24.04.2020 18:26
    Dali, odlika ove vlasti i jeste nacionalizam i velicanje sunda. Pusti nesto od Kornelija Stankovica. To ne moze, jel? Jel znas ko je to?
  • Vertigo

    24.04.2020 17:36
    @Edi
    Jao, što si mi ti pismen... Ako se kaže po mađarskom izgovoru - onda je njegovo ime i prezime Đerđ Šoroš. Ako se hoće po engleskom izgovoru - onda je Džordž Soros. A, to "Soroš" je reč koju su - kao neki "kompromis" - izmislile "pametnice" poput tebe. Naravno da pod "saplemenik" nisam podrazumevao Mađare, već ono pleme koje - u svojoj "poslovičnoj" skromnosti - tvrdi za sebe da je od samog boga izabrani narod...
  • ISTINA

    24.04.2020 17:07
    Kako god ko misli, ali sa serpama i odjednom, bukom, mnogi sa srcanim problemom ili lezecim ljudima, po stanovima , moze debelo pozliti! DA OBJASNIM,NEKOME, KOJI NEVERUJE U OVO STO CITA!!! Mnogi ljudi necitaju novine , nemaju nikoga, da im kaze se desava, ili gledaju bilo sta, zbog problema sa ocima, pa ako grune iznenada buka iz lonca, jel',moze mu pozliti!!!! JASNO?
  • Mr.Bond

    24.04.2020 15:34
    Ko se boji vučka još, tri za groš, tri za groš, vučka se ne bojimo bojkotom ga rušimooooo.........
    Bojkot je odgovor naroda na nasilje vlasti, na kriminalni sistem koji vlada više od 30 godina, a naročito u poslebnih 8 godina.
    Otkažimo poslušnost uzurpatoru i veleizdajniku, BOJKOT!!!!!!
  • legenda

    24.04.2020 15:15
    Limanac
    Bravo care! Tvoja konstatacija je ravna nuli. Ne razlikuješ se mnogo od "ONIH" koji dele ovaj narod na naše i njihove. Stavi malo prs` na "čelo" i napiši za početak jednu prosto-proširenu rečenicu od te za sendviče. Niko ti ne brani da uzmeš tiganj i lupaš na terasi, ako je imas, ali moj ti je savet da se tiganjem lupaš po glavi, biće bolji efekat.
  • Limun

    24.04.2020 14:46
    @Mrva
    Ne brani on tu vlast. Tu najbahatiju, najlopovskiju i najkorumpiraniju vlast koju Srbija pamti je Vučić poslao na smetlište istorije još pre 8 godina.
  • Edi

    24.04.2020 14:42
    @Vertigo
    "saplemenik deda-Šoroš"

    1. Pismeni, prezime mu je Soroš, ne Šoroš, i upravo je vlast ta koja ima poslovnu saradnju sa njim i to javno, nikakve teorije zavere nisu potrebne da bi se to utvrdilo.

    2. Ako ste pod plemenom mislili na mađarsku naciju/narod/državu onda tako i recite, nemojte uvijati.

    3. Ako jeste u pitanju "pleme" za koje sam pitao, zanima me šta mislite da bi trebalo uraditi sa tim varvarima koji kvare imidž ovog primera zenita svetske civilizacije u kome živimo već decenijama unazad? Možda nešto sli;no onome što je ne tako davno izvesni vojvoda predlagao?
  • Limanac

    24.04.2020 14:18
    @legenda

    Mnogo sendviča u ishrani šteti organizmu!
  • V

    24.04.2020 14:04
    malo da se razmisli?
    svi će čekati da neko drugi bude prvi.

    Uzgred, ovi što komentarišu da su lonci, varjače, pištaljke... rušenje vlasti, malo nek razmisle.

    Izgleda u njihovim glavama postoji samo ćutanje/trpljenje i revolucija/rušenje.

    A šta je sa normalnim, demokratskim pravom i civilizacijskom tekovinom izražavanja neslaganja i iznošenja stavova?

    Postoji valjda i to.
  • dragan perković

    24.04.2020 13:54
    A
    Slično du pre nekolko dana građani Zagreba lupanjem u šerpe i pištaljkama protedtovali protiv gradonačelnoka Bandića.
  • @legenda @dali

    24.04.2020 13:51
    Anonimni poziv za ns protest, a vi kazete da necete da setate vise sa njima. Kojima to?



    Salvadore dali, nije nuzno da svaki vid politickog angazmana i protesta ide kroz stranke, kao sto nije ni nuzno da se na izbore, pogotovo pod ovim uslovima i ovakovoj atmosferi, uopste i izlazi.
  • Misko

    24.04.2020 13:50
    6 miliona dece umre u svetu godisnje od gladi ili bolesti uzrokovane gladju i to je podatak UN.
    Licemerje celog sveta a o nasem Djubretu Karlobag-ri nema komentara.
  • Ajmooooo

    24.04.2020 13:49
    Svi
    Bitno da je počelo,bilo kako,bilo kad i gde. GOTOV JE
  • penzioner

    24.04.2020 13:48
    Da pozovemo drmrprca Mitrovica da nam bude dirigent? Hvali ga Loncar a znamo svi dobro KO JE LONCAR.
  • Novosadjanin

    24.04.2020 13:45
    Tako je ova bagra i dosla na vlast! Serpe i lonci ali su isli ulicama. Studente je predvodio Ceda a danasnje politicare, tajkune, bogatase je predvodio Kostunica. DOS, pa kad je bilo DOSta dosla DS. A zna se gde je tada bio AV. SERPE U RUKE I NA PROZORE Aman dosta je da nas rasprodajete, prodajete, ucenjujete, derete se na nas, delite nam nasu sirotinju. svi ste se nenormalno obogatili od 2000g. Da niko nije kaznjen pa ni onaj najveci narko bos na balkanu, pa ni Miskovici...... Sada zurite da popustite sa merama da bi raspisali izbore. TOLIKO MISLITE NA ZDRAVLJE NARODA
  • /

    24.04.2020 13:36
    /
    kazem ja, nije u nsu bilo protesta protiv milosevica.
    da ga je bilo znali bi za lupanje o serpe i pistanje

    u ns su se sjatili samo paraziti
  • *

    24.04.2020 13:35
    Najzad! Podrška! Botine se upalile da omalovaže ovo. Kao, ovamo deca, pa sjaši kurta da uzjaši Murta i ostale staroradikalske krilatice-uzdanice namenjene podeli naroda i spinovanju. Jer šta drugo njihov soj ima da ponudi sem jeftinih i drskih laži i obmana? SVI su bolji od ovog užasa na vlasti! SVI! Zašto? Jer niko drugi nije zemlju decenijama uvlačio u ratove i socijalne katastrofe poput hiperinflacije i ovog sad tamničenja zbog tamo nekog fantomskog virusa.
  • Miloš

    24.04.2020 13:16
    Slaba vajda. Znamo šta su nam šerpe i lonci prošli put doneli. Bez masovnog izlaska na ulicu nema ništa, ali ne pod protektoratom i diktatom, nego da gradjane ponese slobodna volja. Inače će nas opet zajahati neki slični, samo drugačije našminkani.
  • TBL

    24.04.2020 13:15
    Ko ne sluša pesmu slušaće oluju!
    Dosta s aplauzima, pokažimo da se ne slažemo s kobnom politikom diktatora. Ovo je samo zagrevanje!
    #VučićuOdlazi
  • mrva

    24.04.2020 13:13
    @Serpadzija

    branis li ti najlopovskiju, najkorumpiraniju i najbahatiju vlast!? Sram da te bude!
    Svakom normalnom je vrlo jasno odsustvo alternative i to je strasno... ali i najmanji napor uperen protiv ove bagre treba samo podrzati
  • Dali

    24.04.2020 13:13
    Mi
    Srpski nacionalisti ..smijemo pustati glasno srpske pjesme???Dali se to kosi ili je u interesu organizatora protesta???Dali je sustina srusiti AV....a ko ce doci posle....nije bitno??Dragi moji...ovaj poziv DOSLOVNO ZNACI LUPANJE LONCICA I PRAVLJENJE BUKE!!!zato smanjite dozivljaje....biti ce izbori...napisite program...ponudite nekorumpirane ljude....pa neka idu....biti ce samo ona stara SJASI KURTA..ZAJASI MURTA.....
  • legenda

    24.04.2020 13:12
    Tačno ću sve do jednog prijaviti policiji! Pa ovako nešto bezidejno ne bi palo ni detetu od 6 godina. Ču lupanje šerpama i džezvama i to na prozorima.... hahahahhahahaaaa, pa ovu vest ću dokumentovati da me podseća da se više nikada ne šetam sa vama Izgubili ste kredibilitet, smešni ste i jadni.
  • Nsn

    24.04.2020 13:07
    Kad da lupamo mi koji smo i protiv vlasti i protiv ovih?
  • pawlle

    24.04.2020 12:58
    OVA POSAST se ne rusi serpama
  • Šerpadžije

    24.04.2020 12:44
    Varjačari
    Koji ste vi talog, strašno. Niste mogli da skupite šačicu ljudi da se okupite kad ste dokazali sebi i svima da ste zaista samo jedan od 5 miliona. Sada bi da nam tutnjite sa terasa sa svojim šerpetinama. Sram vas bilo! Da bar znate šta hoćete, pa da vas neko i podrži, nego ne znate ama baš ništa. Sramota! Sjašite više sa tom vašom zjbncjom...
  • bagra

    24.04.2020 12:32
    Šetala sam u protestima 90.tih do poslednjih protesta protiv Vučeća. Podelio nas je , sumničavi smo jedni prema drugima, organizatorima protesta, pametujemo od kuće i ne vidim snage da se udružimo u jedinom interesu, da nas bude u zadovoljavajućem broju, da istrajemo mesecima, ga skinemo sa vlasti.
    Biću na protestu .
  • Vertigo

    24.04.2020 12:32
    @Singer
    Hej, da li je tvoj saplemenik deda-Šoroš spremio honorare? Ne zaboravi da on ima skoro 90 godina. Moraćete da tražite uplate unapred. Ako deda Soki umre - ispašće da ste se uzalud ložili i patili...
  • Aleksej

    24.04.2020 12:26
    Naravno
    Naravno da ne i oko ove banalne stvari ne mogu da se sloze, da li je nedelja, ili je subota, da li u 20:05 ili 20:30...

    Da li je moguce?!
  • Vidoviti Limanac

    24.04.2020 12:24
    Pogrešan poziv
    Po mom skromnom mišljenju narod je pozvan u pogrešno vreme da lupa.
    Treba, kao nekad, u 19:30 po do 20:00 a tada ko hoće može i da zatapše...
    Kada se samo setim, keva i ja lupamo na terasi dok ćale panji tv jer mu smetamo. I tako pola sata...
  • Rock

    24.04.2020 12:19
    Pohisterisala gomila
    Sad ce da se prikljuci svako kome treba malo da se istrese, a zasto se borimo protiv ove vlasti nije receno u pozivu. Sta pokusavamo? Sa kojim JASNIM ciljem? Sta dalje? Ko dalje? Samo bismo da lupamo i pistimo...
  • Пецарош

    24.04.2020 12:18
    К'о веле
    'Ајде да пробамо да уловио нешто у мутном... Баш јадно...
  • Roditelj

    24.04.2020 12:17
    Deca
    Mala deca idu da spavaju u 19 časova! Kakvo vam je to ponašanje, lupajte malo ranije, pustite bar decu da spavaju.
  • Q3WETR

    24.04.2020 12:13
    Neki ovde po obicaju traze dlaku u jajetu. Ako ne zelite ucestvovati nemojte, ali znajte da ce vas to pre ili kasnije muciti
  • Tijana Liman

    24.04.2020 12:05
    !
    Idemooo spremite šerpe, lonce, zvučnike pa da panjimoo. Ako ništa drugo malo zabave u karantinu ćemo imati!
  • Najzad

    24.04.2020 12:02
    Najzad
    Najzad je počelo tiha voda breg roni. Gotov jeeeeee....
  • M

    24.04.2020 11:42
    Ne vredi, mozda ce vredeti za 4 godine, ove izbore glatko dobija i ne zanima ga sta misli manjina.
  • ...

    24.04.2020 11:39
    Kao da su naprednjaci pisali te proglase.

    Da je drugacije - protesti bi bili PRE DNEVNIKA I ZA VREME TRAJANJA - dakle u 19.30

    Ovako je bezveze malo. Odgledas i odslusas tiranina pa ako ti je ostalo malo mozga i strpljenja izidjes pa se deres. Deri se pre dnevnika dok si jos normalan!!!
  • yu on

    24.04.2020 11:38
    ...nema objašnjenja zašto protest u vreme policijskog časa...

    a zasto ne ?
  • mile

    24.04.2020 11:35
    tako je
    Bravo, pravi potez!!!!
  • Singer

    24.04.2020 11:35
    O, fala k....
    Bravo... konačno.
    Prvo s prozora, posle idemo na ULICE !!!
    A posle...... zna se.
  • /

    24.04.2020 11:33
    /
    ma ignorisite aplauz.
    tapsete njihovim igrama masama
  • Mudri

    24.04.2020 11:19
    Lepo, ali što u dva dana? Dok je tako, biće ovako.
  • Hahahohohuhu

    24.04.2020 11:19
    Buka buka mene vodi
    Buka mojoj duši godi
    Zauvek kod mene biće
    Buka buka u modi!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna